20 Mar 2013

HEDIYE CEKILISIM VARRRRR :-)




HEDIYE CEKILISIM VARRRRR :-)

Bugünün adina Oyalanmaca, kafa doldurmaca ,yeni dostluklar edinmek icin bende bu cekilis modasina uydum ve cekilis düzenlemeye karar verdim. 

Gelelim Sartilarimiza

1 Blogumda izleyici olmak
http://sila-mutfakta.blogspot.de/

2 Facebook Sayfami Beyenip Paylasmak

Her Iki Sayfayada Izleyici Oldum, Begendim, Paylastim, Katilmak istiyorum diye yazarsaniz bu acmis oldugum konuya
cok memnun olurum.

(Ayrica kontrol edicem katilmak isteyenler paylasmismi begenmis ve izleyici olmausmu diye)

Katilan herkeze Bol Sans Dilerim.
Hersey Gönlünüzce olsun… Selamlar...

Cekilis Yarin Saat 14-15 arasinda olcak, güzel yavrum bakalim kimin adini cekicek :)

13 yorum:

  1. İzleyici oldum beğendim paylaştım siz de beğenin

    YanıtlaSil
  2. izleyici oldum, begendim, paylastim, katilmak istiyorum sila abla :))

    YanıtlaSil
  3. İzleyici oldum begendim paylastim

    YanıtlaSil
  4. Izleyici oldum bgendim paylastim katilmak istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Izleyici Oldum, Begendim, Paylastim, Katilmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  6. Izleyici Oldum, Begendim, Paylastim, Katilmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  7. Izleyici Oldu, Begendim, Paylastim, Katilmak istiyorum…

    YanıtlaSil
  8. Duygu Cümen: Izleyici Oldu, Begendim, Paylastim, Katilmak istiyorum…

    YanıtlaSil
  9. Izleyici oldum begendim paylastim katilmak istiyoru

    YanıtlaSil
  10. izleyici oldum begendim paylastim katilmak istiyorum
    Musab Ayaz

    YanıtlaSil
  11. Çok beğendiim:) İzleyici oldum,paylaştım katılmak istiyorum lütfen

    YanıtlaSil
  12. Izleyici Oldum, Begendim, Paylastim, Katilmak istiyorum…

    YanıtlaSil
  13. As reported by Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh 19 KG lighter than we do.

    (Just so you know, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING to do with "how" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    TAP this link to find out if this short test can help you unlock your true weight loss possibilities

    YanıtlaSil