3 Ağu 2012

SULTAN TATLISI



MALZEMELER
6 tane Yumurta
1 Su Bardagindan 1 Parmak eksik seker
1,5 Su Bardagi Un
1 tane Kabartma Tozu
1 Vanilya


ARA KREMASI ICIN

3 adet Sivi krema (600 ml)
4 adet Sivi krema Sertlestiricisi


SERBET ICIN

2 Su Bardagi Seker
2 Su Bardagi Su
Bir Kac damla limon Suyu


HAZIRLANISI

Yumurta ve sekeri, vanilyayi güzelce bir 5-10 dakika cirpin (köpürene Kadar)
Unu ve Kabartmatozunu ilave edin. Dikdörtgen bir Borcama yagli kagit sein karisimi dökün ve önceden isitilmis firinda 180 derecede üstü kizarana Kadar pisirin.

Simdi ise serbetini hazirlayin seker ve suyu yaklasik 5 dakika kaynamasi yeterli olur bir iki damla limon suyu damlatin. Ilik olmasi gerekiyor keck firindan ciktiktan sonra.

Kremasi herzamanki gibt krema sertlestirici ile cirpin keck soguyana Kadar buzdolabinda bekletin.

Ayirdiginiz keki tekrar tepsiye koyun kremayi sürün ve diger kekide üzerine alpin sabit olmasina özen gösterin. Simdi son asama, Hazirlamis oldugunuz ILIK SERBETi cökün. Dilimleyip üzerine hindistan cevizi dökün ve servil edin. Ben bir gün öncesine yaptim Tatliyi yaptim ve buzdolabinda beklettim süper oldu.

Ben bir yarisina hem üstüne hem arasina ceviz ve antep fistigi serptim


Afiyet Olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder